Administratie volledig uitbesteden

Met een half uur per maand zijn jouw administratie & belastingaangiftes gefixt!

 

  • Wij automatiseren 70% van je administratie.
  • Jij hebt altijd actueel inzicht in je cijfers.
  • Al meer dan 50 klanten hebben wij hiermee geholpen.
Aan de slag!

Het doen van je administratie kost je maandelijks te veel tijd en frustratie.

Je bent flink aan het groeien met je bedrijf en je bedrijf begint een serieuze omvang te krijgen. Waar je eerst uit je hoofd wel wist of het goed zou komen met alle inkomsten en uitgaven, merk je nu dat je het niet meer bij kunt houden.

Er komt een flinke omzet binnen, maar ook je kosten zijn gestegen. Kan je al die kosten wel betalen deze maand? Dit zorgt regelmatig voor stress & zorgen, want elke maand is het een verrassing voor je hoeveel er inkomt en hoeveel eruit gaat. Van deze financiële stress lig je regelmatig wakker.

Je administratie kost je momenteel veel tijd. Elke maand moet je al die bonnetjes weer bij elkaar rapen, dit verwerken, vervolgens koppelen aan de banktransacties en dan maar hopen dat alles goed gaat. Alles moet handmatig en er zijn amper dingen geautomatiseerd. Het is gewoon een tijdsrovende klus die je liever uitstelt tot het laatste moment. Energie krijg je er niet van, dus je schuift het voor je uit, tot je er niet onder vandaan komt, omdat de btw-aangifte in je nek aan het heigen is.

Dit heeft een negatief effect op jouw bedrijf en zorgt ervoor dat het ondernemen toch net wat minder leuk is dan dat je zou willen. Als we jou vragen wat je omzet, kosten, winstmarges zijn, dan heb je werkelijk geen idee, want je administratie is 9 van de 10 keer niet up-to-date. Je hebt een gebrek aan inzicht in je actuele cijfers, waardoor je wellicht zelfs wel financiële beslissingen neemt, zonder dat je écht kan zien wat de consequenties hiervan zijn op bijvoorbeeld je cashflow.

Misschien vind je het allemaal ingewikkeld en kan je je er daardoor elke keer weer niet toe zetten om je administratie bij te houden. En vraag je je überhaupt af of er geen gigantische fouten in zitten op dit moment.

Of misschien weet je dondersgoed hoe de administratie werkt, maar ben je nu op een punt gekomen in het ondernemerschap dat je er klaar mee bent om het zelf te doen. Je wil jouw tijd hier gewoon niet meer aan besteden.

Niemand lijkt er net zo veel moeite mee te hebben als jij, maar je kan je er gewoon niet toe zetten om het continu netjes bij te houden. Tot ergernis van jezelf, want het werk stapelt zich alleen maar op én elke btw maand is het weer dikke stress.

Elke keer beloof je jezelf dat het vanaf nú beter gaat, maar die belofte met jezelf kom je telkens niet na! Hoelang wil je die financiële stress blijven voelen, omdat je te weinig actueel inzicht hebt in je cijfers en het wellicht elke maand een verrassing is of het goed gaat met de omzet & kosten?

Heb geen omkijken meer naar je administratie en focus je op hetgeen wat je het liefste doet!

Maar het kan ook anders! Beeld je in dat jij je in een half uurtje per maand jouw administratie gefixt hebt. Dat je er zelf amper geen omkijken meer naar hebt, omdat je alles over de schutting kan gooien. Alles wordt voor je opgepakt én verwerkt, zodat jij je kan focussen op wat je het liefste doet. Verder bouwen aan je onderneming en jouw superpowers inzetten om je eigen klanten te helpen. En dat terwijl je weet dat het allemaal goed zit én je altijd actueel inzicht hebt in je administratie, zodat je op elk moment een uitgave kan doen en je direct ook kan zien wat de gevolgen hiervan zijn voor je winst & cashflow. Zo krijg jij de rust en fun weer terug in je bedrijf en kan je je eindelijk ook weer een fantastische ondernemer voelen, want dat ben je! Door onze hulp kan jij ondernemen op volle kracht. En het behulp van het inzicht in jouw cijfers ben je in staat om jouw omzet én winst nog veel meer te verhogen. On our way to the 500K!!

Belastingen hoeven geen belasting te zijn, want wij maken van jouw belasting een feestje!

urencriterium

Wij zijn de financiële afdeling van jouw bedrijf & nemen alles voor jou uit handen!

In een half uur per maand je hele administratie, belastingen en financiën op orde!

  • Je hele administratie wordt geautomatiseerd in Yuki én maandelijks bijgehouden, waardoor je er nauwelijks nog omkijken naar hebt. Wij verwerken jouw administratie met een automatiseringspercentage van 70%. Het enige wat jij nog zelf hoeft te doen is je bonnen bij ons over de schutting gooien en je inkomende facturen betalen.
  • Je hebt actueel inzicht in je cijfers, zoals je omzet, kosten en winst, zodat je op elk moment inzicht hebt in de financiële gevolgen van jouw uitgaves en met een gerust hart kan slapen.
  • Wij verzorgen al je belastingaangiftes, zoals je IB aangifte, je BTW aangifte en je voorlopige aanslag, zodat je altijd profiteert van de meest gunstige belastingregelingen.
  • Wij houden de betalingen van facturen in de gaten, zodat jij nooit meer inkomsten misloopt.

Jij kan alles bij ons over de schutting gooien, we betalen nog net je facturen niet. In Yuki komt jouw boekhouding te staan. Hier maken we alle koppelingen die mogelijk zijn, zodat er zo min mogelijk handmatig gedaan moet worden. De administraties die wij verwerken hebben een gemiddeld automatisering percentage van 70% en wij doen er alles aan om dat percentage nog verder te laten groeien. Zo besparen we allemaal kostbare tijd én wij denken graag mee hoe we dat zo goed mogelijk bij jou kunnen inzetten.

Kortom, met ons heb jij zelf nog amper omkijken naar jouw administratie en weet je dat het goed geregeld is.

Dit krijg je allemaal als je met ons werkt:

1. Kickoff + uitleg software

Om je op de goede manier te kunnen helpen, is het van belang dat wij weten wie je bent. Daarom maken we graag kennis met jou en jouw bedrijf. We bespreken wat je doet, wie je bent én wat je precies zoekt. Op die manier kunnen we jou het beste helpen. Daarnaast krijg je uitleg over Yuki, zodat jij direct aan de slag kunt met jouw administratie. En we brengen direct de automatiseringsmogelijkheden in kaart.

2. Toegang tot Emma’s Tax Law Library

Om je zo goed mogelijk te helpen, hebben wij een online omgeving gemaakt speciaal voor onze klanten met uitleg over Yuki, tips voor de automatisering en andere handige tips speciaal voor ondernemers.

Hierin kan je ook juridische tips vinden. En andere informatie waar je als ondernemer veel aan hebt, want los staat van belastingen en boekhouden, zoals theorie over het opzetten van een start-up / scale-up.

3. Verwerking van de administratie in Yuki

Over het omzetten van je administratie hoef jij je geen zorgen te maken. Dit toveren we uit jouw oude boekhouding en zetten we over in Yuki. Zo heb jij hier geen omkijken en stress van. Wij ontzorgen je volledig.

Wekelijks werken wij jouw administratie bij én elke maand controleren wij of alles compleet is. Als er facturen of betalingen missen, dan vragen wij dit middels een mailtje met actiepunten op. Zo weten wij zeker dat alles in orde is.

4. Opstellen van de belastingaangiftes en voorlopige aanslagen

Elk kwartaal stellen wij jouw btw-aangifte op. Via de mail krijg je het concept aangeleverd en deze kan je vervolgens via Yuki goedkeuren, zodat deze wordt verzonden. Daarna ontvang je een mail met de betaalinformatie. 

Elk jaar stellen wij de aangifte inkomstenbelasting voor jou (en je fiscaal partner) op. Je krijgt een digitale vragenlijst en daarna gaan wij met de informatie aan de slag. Het concept krijg je per mail aangeleverd en deze kan je vervolgens inzien en verzenden naar de Belastingdienst.

Indien gewenst stellen wij ook de voorlopige aanslag voor je op.

5. Pro-actief advies

Doordat wij jou als klant goed kennen, weten we wat er speelt en waar voor jou kansen liggen. Wij denken daarom ook altijd mee met jou. Vraag je te lage prijzen, dan krijg je dat te horen. Kan je dingen slimmer aanpakken, dan bespreken we dat. Wij denken echt mee met jou en jouw bedrijf.

6. Klanten borrel

In het voorjaar hebben wij onze jaarlijkse klanten borrel. Op een unieke locatie zullen wij met elkaar proosten op ons bedrijf. Deze borrel is inclusief een masterclass over financiën/ belastingen, wijn en een netwerkmoment. Een laagdrempelige middag, waarbij je even kan ontspannen in plaats van met je werk bezig te zijn.

Jouw investering

Dit pakket kost €1200,- per boekjaar. Hier valt de verwerking van de administratie en het klantcontact niet onder. Dit doen wij tegen ons uurtarief van € 95 per uur. 

Maandelijks ontvang je van ons een factuur met:

  • De besteedde tijd aan jouw administratie en het klantcontact
  • Een termijn van het teamwork dreamwork pakket

* De hoogte van het termijnbedrag is afhankelijk van het instapmoment. 

** De prijzen zijn exclusief btw.

Hoor het van onze klanten

Emma regelt sinds vorig jaar onze boekhouding en belasting aangiftes. Tot op heden alleen nog maar fijne ervaringen gehad. Ze zorgt altijd netjes dat onze aangiften optijd gedaan zijn en herinnert ons ook op een fijne manier wanneer wij onze bonnen in moeten sturen of andere gegevens moeten verlenen!

Ook met vragen kunnen wij altijd bij haar of een van de andere meiden uit haar team terecht! Super 🤗

Joanne & Milou

Feest Enzo

Emma is snel, professioneel, behulpzaam en goed te bereiken. Naast mijn eenmanszaak, is nu ook mijn VOF met haar in zee gegaan. Super fijn!

Machteld

Studio T/M & Tegeltje Tegeltje aan de wand VOF

Love je openheid, één van de redenen dat ik blij ben dat jij verantwoordelijk bent voor mijn boekhouding.

Samantha

@SAM

Ik ben superblij dat ik een jaar geleden met Emma en haar team aan de slag gegaan ben!

De boekhouding ziet er heel netjes uit en als ik een vraag heb krijg ik altijd snel en duidelijk antwoord. Ik wilde eerst altijd alles zelf doen en vond het in het begin moeilijk om dingen uit te besteden, maar nu ik zie hoeveel belastingregels en slimmigheidjes Emma kent, weet ik dat ik veel beter (en voordeliger!😅) uit ben door het bij haar te laten.

Bedankt Emma en team voor al jullie hulp!

 

Stephanie Maatman

Love letter van klant
urencriterium

Hey neurodivergent deze dienst is speciaal voor jou!

Jouw hersenen werken net wat anders dan die van “normale” mensen. Dat is geen probleem, maar hierdoor voel je je vaak een vreemde eend, of mensen doen alsof je een vreemde eend bent. Pijnlijk en dat zorgt er ook vaak voor dat jij je als ondernemer niet gezien voelt.

Misschien heb je al wel eerder je boekhouding en belastingaangiftes uitbesteed en begrepen deze adviseurs je niet. Jullie spraken letterlijk een andere taal en daardoor kwam je nog meer in de freeze modus. Routinetaakjes zijn niet leuk en laat de administratie nu net een routinetaak zijn. Reden genoeg om je kop in het zand te steken én je administratie net zo lang te negeren tot het niet meer verder kan toch?! Het is niks vreemds, alleen niet heel erg handig. Al wist je dat zelf ook wel, je bent niet voor niks regelmatig boos op jezelf. Boos, omdat je het wederom zo ver hebt laten komen.

Wij weten hoe neurodivergents zijn en daarom kunnen wij je wel super goed helpen. De struggles die je hebt kennen wij, we begrijpen ze en we weten hoe we jou kunnen aanjagen tot het nemen van actie. Jij hebt een gebruiksaanwijzing die wij als geen ander begrijpen. Welkom thuis, want bij ons ben je op de juiste plek!

Onze dienstverlening is niet voor jou als…

  • je net begonnen bent met ondernemen én je nog geen stabiele hoge omzet draait. In dat geval heb je veel meer baat bij onze trainingen, waarbij je alles op een goede manier zelf leert.
  • je niet wilt overstappen naar Yuki en blijft liever zlef handmatig aanklooien met je administratie.
  • jij tijd genoeg hebt om uren per maand bezig te zijn met je administratie.
  • jij je bedrijf niet serieus neemt én niet wilt groeien naar het volgende level.
  • jouw doel is om aggressive tax planning toe te passen, in plaats van netjes te betalen wat je zou moeten.
  • jij geen passie hebt voor je bedrijf, maar puur ondernemer bent geworden voor de vrijheid en het geld.
  • moderne technologiën niet jouw ding zijn en je liever op de ouderwetse manier te werk gaat.
IB-47 formulier invullen

Veel gestelde vragen

De antwoorden op veelgestelde vragen.

Voor wie is dit aanbod het meest geschikt?
  • Neurodivergente ondernemers die geen zin en/of tijd hebben om hun eigen administratie en belastingaangiftes te doen. 
  • Ondernemers met een goede maandelijkse omzet die hun kostbare tijd liever aan hun bedrijf besteden dan aan hun administratie en belastingaangiftes.
  • Ondernemers die met de tijd mee willen gaan en door middel van moderne software de administratie zo veel mogelijk willen automatiseren.
Voor wie is dit aanbod niet geschikt?
  • Startende ondernemers die nog geen of weinig omzet draaien.
  • Ondernemers die niet willen werken met Yuki.
  • Ondernemers die zichzelf en hun bedrijf niet serieus nemen.
  • Ondernemers die liever zelf uren lang aanklooien, omdat ze toch tijd genoeg hebben.
Wat is de investering?

Dat is afhankelijk van de grootte van jouw administratie en de hoeveel tijd wij bezig met jou zijn. In een gesprek bespreken wij graag de mogelijkheden. 

De kosten bedragen €1.200 per belastingjaar plus € 95 per uur voor de verwerking van jouw administratie en het klantcontact.

In maandelijkse termijnen wordt dit in rekening gebracht.

Is het bedrag zakelijk aftrekbaar?

Het grootste gedeelte is aftrekbaar van de winst, maar niet alles. Dat komt omdat in de prijs ook de aangifte inkomstenbelasting zit verwerkt en dat is niet volledig aftrekbaar. De aangifte dien je namelijk ook privé op te stellen. Daardoor is 1/3 is niet aftrekbaar, wat neerkomt op € 118,-. Daarnaast mag je de btw over die € 118,- ook niet terugvragen. 

Krijg ik een jaarrekening?

Nee, je krijgt bij het opstellen van de aangifte inkomstenbelasting geen jaarrekening. Je hebt dit als eenmanszaak / vof ook niet nodig. Mocht je een hypotheekadviseur hebben die bij de aanvraag van jouw hypotheek wel een jaarrekening wil hebben, dan kan ik dit opstellen voor je. De kosten hiervoor bedragen € 80,- per uur. De totaalprijs is afhankelijk van de grootte van jouw administratie.

Ik twijfel of ik deze investering wil doen

Hoeveel kost het je om zo door te blijven gaan? Aan frustratie, slapeloze nachten door gebrek aan inzicht? Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg.

Ik twijfel of ik voldoende tijd heb om over te stappen naar Yuki

Wij nemen alles voor je uit handen, zodat jij je bezig kan houden met je eigen expertise. Jij hebt hier geen omkijken naar, je voegt ons toe aan je huidige boekhouding en de rest regelen wij. Meer stelt het niet voor.

Hoe vaak wordt de administratie bijgewerkt?

Dat is afhankelijk van jouw aanlevergedrag. Wekelijks worden de boekhouding bijgewerkt, maar dan is het wel van belang dat jij ook facturen upload.

Wat wordt er van mij verwacht?

Jij hoeft niet heel veel te doen, maar wij hebben wel bepaalde informatie van je nodig.

Zo is het van belang dat jij minimaal één keer per maand alle facturen/bonnetjes aanlevert in Yuki. Maar we zitten je achter je broek aan, dus hier zullen we ook zeker om vragen als je het niet doet.

Als de btw-aangifte in concept wordt aangeleverd is het van belang dat je hier tijdig naar kijkt en deze goedkeurt óf aangeeft wat je anders wilt hebben.

Jij reageert tijdig op mailtjes met vragen vanuit onze kant.

Indien er dingen in jouw situatie veranderen stel je ons hier snel van op de hoogte via de mail of WhatsApp.

Voor de aangifte inkomstenbelasting doe je wat er van je gevraagd wordt.

Alle afspraken bespreken we tijdens de kick-off en je wordt hier tijdig aan herrinnerd.

Doe je een overdracht?

Als jij bij je vorige boekhouder, belastingadviseur of accountant weg gaat dan kunnen wij een overdracht doen, zodat we op de hoogte zijn van jouw situatie. Dit doen wij enkel op verzoek van jou of op verzoek van je oude boekhouder, belastingadviseur of accountant. 

Dit gesprek gaat tegen het uurtarief van € 95.

Get in touch with us!

Get in touch with us!

Privacyverklaring Emma's Tax Law

Algemene voorwaarden

Cookiebeleid Emma's Tax Law

Over ons 

 

06-25578518
info@emmastaxlaw.nl

Schoolstraat 333
5038 RL Tilburg

KVK: 77010604
BTW ID: NL003134293B06

06-25578518
info@emmastaxlaw.nl

Schoolstraat 333
5038 RL Tilburg

KVK: 77010604
BTW ID: NL003134293B06

×

Hoe kan ik je verder helpen?

× Hoe kan ik je helpen?